La nostra tasca

La Fundació Privada Goel té una tasca essencial en la millora de la qualitat de vida i el benestar social de la nostra comunitat. Fundada l'any 2007 i amb el suport de la llei de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, la nostra fundació té com a objectiu principal fomentar el desenvolupament integral de les persones, especialment aquelles amb discapacitat intel·lectual.

Lleure Inclusiu - Grup MEFI

Saber més

Proporcionem espais de lleure per a joves i adults amb discapacitat intel·lectual a Terrassa i Barcelona. Aquests espais no només busquen la integració, sinó també oferir serveis de respir a les famílies.

Les activitats no estan pensades només per a persones amb discapacitat, sinó com a llocs on tots, amb o sense discapacitat, poden gaudir del lleure junts.

Promoció i Pràctica de l'Esport

El nostre objectiu principal és prevenir conductes de risc entre infants, adolescents i joves mitjançant la pràctica de l'esport. Volem facilitar la seva inclusió i integració, aportant espais de lleure i relacions entre iguals. A través de les nostres activitats esportives, treballem la cohesió de grup, fomentant el sentiment de pertinença i promovem valors com la responsabilitat, l'honestedat, el respecte i la solidaritat. Creiem que aquests valors són fonamentals per al seu desenvolupament personal i esportiu, i els animem a aplicar-los en la vida diària.

Formació de Lideratge

Saber més

La Fundació Goel és, des de l'any 2015, la seu del Global Leadership Summit (GLS), conferència global sobre lideratge amb seu central a Chicago. GLS és una trobada de formació intensa a través de la qual volem transmetre: Visió, Inspiració i Habilitats Pràctiques per ajudar a tothom a convertir-se en millors líders.

Uneix-te a més de 405.000 persones arreu del món que assistiran a aquesta cimera de dos dies plena d'inspiració, aprenentatge pràctic i connexió global.

Ús social de l'edifici

Malgrat les restriccions imposades per la pandèmia, hem mantingut les portes obertes de les nostres instal·lacions amb una clara missió d'ajuda a la comunitat. L'ús social de l'edifici ha estat fonamental en la nostra tasca de promoció de valors i l'assistència a diverses entitats i activitats culturals i socials que coincideixen plenament amb els nostres objectius.

Representació i participació ciutadana

Estem actius en diverses instàncies i òrgans de la comunitat, treballant colze a colze amb altres organitzacions i entitats per millorar la vida a la nostra ciutat.

La nostra tasca és un compromís profund amb la comunitat i la millora de la qualitat de vida de les persones. Creiem en la inclusió, l'activitat física, el lideratge i el suport social. La Fundació Privada Goel és un catalitzador de canvi, un lloc on les persones poden créixer i prosperar, independentment de les seves capacitats. Estem dedicats a construir un futur millor per a tots.

Lleure - Casal d'Estiu

Saber més

El Casal d'Estiu és una proposta educativa de lleure perquè infants des de I3 a 6è puguin gaudir de les vacances en un entorn proper i conegut, tot aprenent noves coses i fent amics!

A través del Casal d'Estiu, busquem proporcionar als nens i nenes una experiència enriquidora durant les seves vacances d'estiu. El nostre objectiu principal és educar l'infant a través del lleure, treballant les diferents àrees de la persona: personal, afectiva, social, intel·lectual i psicomotriu.