Ús social de l'edifici

Malgrat les restriccions imposades per la pandèmia, hem mantingut les portes obertes de les nostres instal·lacions amb una clara missió d'ajuda a la comunitat. L'ús social de l'edifici ha estat fonamental en la nostra tasca de promoció de valors i l'assistència a diverses entitats i activitats culturals i socials que coincideixen plenament amb els nostres objectius.

Segueix llegint per saber més sobre aquest projecte!

Ús social de l'edifici

Les nostres instal·lacions no han estat simplement un espai físic, sinó un lloc d'acollida i cooperació. Hem cedit l'ús de les nostres instal·lacions de manera gratuïta o a un preu simbòlic a entitats i activitats que promouen valors comunitaris i socials. Aquest compromís amb la comunitat ha estat particularment evident en les següents àrees:

Suport a l'Església Evangèlica Unida

Hem proporcionat espai per a una àmplia gamma d'activitats religioses i socials, incloent-hi serveis eclesials, escola dominical, vetllades de pregària, discipulats individualitzats, i altres activitats. També hem donat suport als seus programes de lleure per a infants, adolescents i joves, oferint espais per a tallers, activitats de formació i seguiment de voluntariat, i inclusivament, tallers de costura per dones del barri.

Escoles Públiques i Concertades

Les instal·lacions del nostre edifici han estat utilitzades per a actes culturals de diverses escoles, com l'Escola Lumen, l'Escola Font de l'Alba i l'Escola Espai Dansa. Encara que moltes activitats es van haver d'anul·lar a causa de les restriccions, hem mantingut la nostra promesa de suport a les escoles locals.

Recursos Comunitaris

Hem ofert el nostre espai per a activitats de recollida de recursos, com el servei de dutxes i bugaderia per a famílies amb risc social. Aquest servei ha estat crucial per a aquelles persones que més ho necessiten, i hem garantit la seva continuïtat fins i tot durant els moments més difícils de la pandèmia.

El compromís amb les activitats i entitats de la nostra comunitat ha estat una part fonamental de la nostra tasca, ja que creiem que només treballant junts podem aconseguir un canvi positiu en la societat. Hem estat un exemple de cooperació entre diferents generacions, formacions i àmbits, demostrant un alt grau de compromís i excel·lència. La nostra seu no és només un espai físic, sinó un lloc on les persones es reuneixen, col·laboren i creen un impacte positiu en la nostra comunitat.