La Fundació

Fundació Goel: atenció social, educativa, inserció laboral, esport, cultura i suport a persones discapacitades. Visió centrada en desenvolupament personal, lideratge, excel·lència, creativitat, innovació i comunitat.

Coneix-nos

Visita'ns

Un impacte que canvia vides

La Fundació Privada Goel és la branca social de l'Església UNIDA de Terrassa i va ser establerta l'any 2007 amb l'objectiu de respondre a les diverses necessitats de la nostra societat i el món que ens envolta.

El nom "Goel" és una paraula bíblica, que significa "aquell que es posa en el teu lloc i t’allibera”, com ha fet Jesús amb nosaltres, posant-se en el nostre lloc i fent-nos lliures. Aquesta és la vocació de la fundació: comprendre la realitat dels altres, posar-se en el seu lloc i oferir suport en les seves necessitats.

La Fundació Privada Goel treballa amb la finalitat d'impactar positivament la societat i brindar suport en àmbits socials, educatius, de lleure, inserció laboral, promoció cultural i especialment en l'atenció a les persones amb discapacitats. Amb un enfocament centrat en el desenvolupament integral de la persona, el lideratge, l'excel·lència en la gestió, la creativitat, la innovació i l'obertura a la comunitat.

Unim forces per a un futur millor: Vine a ser part del canvi!

Andreu Dionís, President

L'equip directiu de la Fundació Goel està format per un President, un Patronat i els diferents directors de departament. Junts col·laboren per assumir la responsabilitat de les funcions de supervisió global de la organització.

Com a Fundació Privada Goel, ens enfrontem a nous reptes aquest any. Continuem cridats a participar en la nostra missió, a ser instruments de canvi en temps difícils.

Andreu Dionís, President
Sobre el president

Visita’ns

Visita'ns

Ets més que benvingut/da. T'esperem amb els braços oberts!

La Fundació Goel és com una gran família, un lloc que pots considerar com a teu. És un espai on trobaràs esperança i un sentit de pertinença. Amb el pas del temps, aquesta família ha crescut i evolucionat, però una cosa sempre romandrà constant: el nostre compromís amb el benestar de les persones i el nostre propòsit de generar un impacte positiu en la societat. Siguis on siguis en el teu viatge personal, pots estar segur/ra que ets més que benvingut/da a la Fundació Goel: t'esperem amb tot el cor.

A la Fundació Goel ens preocupem per tu

Independentment dels desafiaments que puguis enfrontar a la vida, volem que sàpigues que no estàs sol/a. Disposem de programes de suport i iniciatives que ofereixen esperança i ajuda per acompanyar-te en moments difícils, així com per connectar-te amb altres persones que comparteixen una experiència similar.

On estem

La Fundació Goel està ubicada a l'Avinguda de Béjar 299, de Terrassa.

Encara no estàs segur? Consulta'ns a les xarxes socials

Mira sermons a YouTube, uneix-te a la conversa a Twitter o simplement fes una ullada al que està passant a través d'Instagram i Facebook.

Connecta’t

La Fundació Goel és més que un punt de trobada, és un espai per a la teva pertinença.

La nostra vocació és viure en comunitat amb altres persones. En aquesta convivència trobem recíprocament el suport i l'estima que ens impulsen a créixer, a ser més i a superar els reptes de la vida junts. Els projectes i activitats de la Fundació Goel són llocs on establir relacions autèntiques amb persones que et donaran suport i et mostraran amor, independentment dels obstacles que et puguis trobar.

Espai familiar

L'Espai Familiar és un refugi per famílies en pobresa energètica. Dutxes, bugaderia i suport educatiu. Lloc acollidor per compartir, donant suport a qui ho necessita.

Taller de costura

El Taller costura és un espai de trobada, creixement i empoderament per a dones de Ca n'Anglada i Terrassa.

Classes de reforç

L'espai de reforç ajuda joves a superar barreres i construir un futur millor. Suport per a deures i estudis.

Espai gran

Grup de creixement per a persones grans solitàries. Suport, companyia i superació de la soledat en un espai acollidor.

Fes la diferència

Descobreix com pots fer la diferència en les vides de les persones més necessitades. A través de la nostra fundació, tens l'oportunitat d'aportar un impacte positiu a la societat i transformar el futur.

Coneix la nostra Missió, Visió i Valors

Profunditza en el nostre propòsit, la nostra visió de futur i els valors que guien les nostres accions. Descobreix com estem treballant per aconseguir un món millor.

Explora ara
Uneix-te al nostre equip de voluntariat

Sigues part del canvi! Descobreix les oportunitats de voluntariat que ofereixem i com pots dedicar el teu temps i habilitats per ajudar als altres.

Inscriu-te com a voluntari