Instal·lacions

Les nostres instal·lacions modernes i sostenibles són un espai viu i vibrant, ple d'oportunitats. La unió és la base, on les idees i les experiències s'entrellacen. Aquí, inspiració esdevé realitat. Compartim rialles, abraçades i moments especials, creant un teixit comunitari fort. Amb esperança i amor, escrivim una història compartida, superant reptes i creixent junts per fer el món millor.

Les nostres Instal·lacions

Edifici Polivalent de Fundació Goel

Al cor del barri de Can Tussell, les nostres instal·lacions acollidores comparteixen espai amb l'Església Unida de Terrassa i les Escoles Lumen. Aquest edifici polivalent és un punt de trobada per a tota la comunitat, on la convivència i la diversitat es converteixen en una força transformadora.

Amb un enfocament ecosostenible, les nostres instal·lacions exemplifiquen el nostre compromís amb el medi ambient. Gràcies a les plaques fotovoltaiques i la geotèrmia, aspirem a reduir la nostra empremta ecològica i promoure un futur més verd.

L'edifici és espaiós i versàtil, amb un modern auditori per a esdeveniments i conferències, una acollidora cuina per a tallers i activitats, i aules ben equipades per a la formació i l'aprenentatge.

Escoles Lumen

A les nostres instal·lacions també trobaràs les Escoles Lumen, que pertanyen a la Fundació Educativa Tramuntana. Aquest espai està dedicat a l'educació i el creixement dels més joves. Amb un enfocament holístic i inclusiu, inspirem als nostres estudiants a créixer acadèmicament i personalment.

Escola Bressol

A més de l'Escola Primària, les nostres instal·lacions també són la llar de l'Escola Bressol el Petit Lumen. Aquí, els més petits troben un entorn càlid i segur per a les seves primeres aventures educatives.

Patis i Jardins

Els nostres patis i jardins són un veritable oasi, un lloc de connexió amb la natura i d'esbarjo per als més petits. Aquests espais estan pensats per a nens i nenes, i ells mateixos són responsables dels horts en horari escolar, fomentant el seu aprenentatge i el seu amor per la natura. A més, comptem amb voluntaris dedicats que col·laboren en el manteniment d'aquests espais.

Pista Multiesportiva

Per als amants de l'esport, les nostres instal·lacions compten amb una moderna pista multiesportiva. És l'espai perfecte per a activitats esportives diverses, des de futbol i bàsquet fins a vòlei i més. Amb aquesta pista, volem fomentar un estil de vida actiu i saludable per a tothom.

Instal·lacions de la Llançadora

A més, tenim les nostres Instal·lacions de la Llançadora al barri de Ca n'Anglada. Aquest espai vibrant acull diversos projectes amb una missió comuna: teixir futur, donar oportunitats i apostar per una ciutat més inclusiva i amb més igualtat d'oportunitats.

Galeria

Cada secció d'aquestes instal·lacions és un trosset del nostre cor. En cada foto, veuràs el poder de la convivència i l'amor que ens guia en aquest viatge. Vine i descobreix tot el que podem fer junts en aquest espai d'oportunitats.