Esdeveniments i campanyes

A la Fundació Privada Goel, creiem que la col·laboració de la comunitat i el suport de la societat són claus per a fer realitat els nostres projectes i la nostra missió. És per això que organitzem diversos esdeveniments i campanyes destinades a recaptar fons i donacions que ens permetin portar a terme les nostres iniciatives amb èxit.

Les nostres campanyes

Estem involucrats en campanyes a llarg termini i projectes puntuals que cerquen millorar la vida de les persones i les comunitats amb les que treballem. Algunes de les nostres campanyes més recents i destacades inclouen:

1. Campanya de lleure inclusiu: Aquesta campanya busca recaptar fons per als nostres programes de lleure inclusiu. Creiem que tothom, independentment de la seva capacitat, ha de poder gaudir d'activitats d'oci i lleure. Els nostres esdeveniments promouen la inclusió i la diversitat.
  2. Maratons de donacions: Organitzem maratons de donacions en línia i esdeveniments de recaptació de fons en col·laboració amb altres organitzacions. Aquests esdeveniments permeten als donants col·laborar amb diversos projectes i causes.

Esdeveniments solidaris

Per altra banda, organitzem una sèrie d'esdeveniments solidaris i activitats per promoure la consciència i recaptar fons. Alguns exemples inclouen:

1. Maratons benèfics: Realitzem maratons esportius, culturals i artístics amb la participació de la comunitat. Els participants recullen fons a través de donacions i patrocinadors per als nostres programes.
  2. Gales solidàries: Organitzem gales i sopars de beneficència per a recaptar fons. Aquests esdeveniments no només són una oportunitat per als donants de contribuir, sinó que també celebren els èxits de les nostres iniciatives.
  3. Esdeveniments culturals: Col·laborem amb artistes locals i nacionals per organitzar esdeveniments culturals com concerts, exposicions i espectacles per recaptar fons i crear consciència sobre les nostres causes.

Com podeu col·laborar

La vostra col·laboració és fonamental per al nostre treball. Podeu contribuir de les següents maneres:

1. Donacions: Realitzeu donacions úniques o recurrents per a les nostres campanyes i projectes. Cada donació, per petita que sigui, fa una diferència.
  2. Participació en esdeveniments: Uneix-te als nostres esdeveniments i campanyes solidàries. La vostra participació és una manera excel·lent d'ajudar-nos a recaptar fons i augmentar la consciència.
  3. Voluntariat: Si teniu temps i habilitats per compartir, convertiu-vos en voluntaris en els nostres projectes i campanyes. La vostra ajuda és inestimable.
  4. Compartir la història: Parleu amb altres sobre la nostra feina i la importància de les nostres causes. Les vostres xarxes i la vostra veu poden ajudar-nos a arribar a més persones.

A la Fundació Privada Goel, estem compromesos a continuar la nostra tasca per millorar la vida de les persones i les comunitats amb les que treballem. Amb el vostre suport, podem fer una diferència real i duradora.