El nostre equip

Junts, inspirem canvis positius amb coratge, empoderant a les persones per liderar i impactar vides, mentre construïm una comunitat acollidora i diversa, un pas cap a un món millor.

Coneix l'equip

Som un equip apassionat que impulsa la Fundació Privada Goel cap al canvi positiu. Enfocats en la transformació social, educativa i laboral, treballem amb una visió multigeneracional.

Amb un coratge inspirat pel propòsit, empoderem a les persones per ser líders en el present i el futur. La nostra comunitat és diversa i acollidora, oberta a tots en el seu camí.

Junts, creem un moviment per l'amor i el servei, impactant les vides i millorant la societat. Sigues part del nostre equip de canvi, un pas cap a un món millor.

El nostre equip directiu

Marina Nadal

Educadora Social La Llançadora

El Patronat

El Patronat de la Fundació Goel és l'òrgan encarregat de governar la Fundació Privada Goel i té la responsabilitat d'assumir la direcció estratègica, controlar la gestió, rendir comptes dels resultats econòmics, socials i mediambientals, dur a terme els fins fundacionals, seleccionar el director gerent, aprovar els plans estratègics i objectius anuals, cercar l'excel·lència en els serveis i actuacions, vetllar per la supervivència econòmica i sostenibilitat, gestionar els conflictes d'interessos, complir amb la legalitat i preservar l'equilibri per crear valor. El carrèc de patró o patrona és un membre del Patronat amb aquestes responsabilitats.

Andreu Dionís | President

Marta Jordà | Secretària