Inscriu-te al GLS Terrassa i experimenta una formació intensa amb Visió, Inspiració i Habilitats Pràctiques per a convertir-te en un líder excepcional.

La Llançadora

Una llançadora és una eina per passar el fil de la trama a través de l’ordit. Parlem, doncs, d’una eina usada en el tèxtil, un sector que a Terrassa ens parla d’història, de tradició i de futur, d’emprenedoria, de dones apoderades i d’esperança en futur millor. Per això el nom del nou projecte de la Fundació Goel du el nom de la Llançadora, perquè volem teixir futur, donar oportunitats i apostar per una ciutat cada dia més inclusiva i amb més igualtat d’oportunitats.

Club Esportiu Goel

El Club Esportiu Goel és una projecte esportiu que ofereix diverses activitats esportives i de lleure per a infants, joves i adults. El club té com a objectiu fomentar la pràctica esportiva i promoure valors com la inclusió, la cohesió de grup, l'aprenentatge i el desenvolupament personal.

Global Leadership Summit

GLS és una trobada de formació intensa a través de la qual volem transmetre: Visió, Inspiració i Habilitats Pràctiques per ajudar a tothom a convertir-se en millors líders. Uneix-te a més de 405.000 persones arreu del món que assistiran a aquesta cimera de dos dies plena d'inspiració, aprenentatge pràctic i connexió global.
;

22 abr.