El nostre impacte a la societat

La Fundació Privada Goel té una tasca essencial en la millora de la qualitat de vida i el benestar social de la nostra comunitat. Fundada l'any 2007 i amb el suport de la llei de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, la nostra fundació té com a objectiu principal fomentar el desenvolupament integral de les persones, especialment aquelles amb discapacitat intel·lectual.

+5000 Persones Acompanyades

La Fundació Goel ha tocat les vides de més de 5000 persones a través de les seves diverses iniciatives d'acompanyament i suport.

Acompanyament a la Infància i la Joventut

Amb 250 infants, adolescents i joves involucrats en els nostres programes, estem creant un futur millor per a les noves generacions.

Suport a les Famílies

Les famílies en situació de vulnerabilitat també reben el nostre suport, amb 30 famílies beneficiades pels nostres serveis i espais de confiança.

Inclusió Social i Comunitària

La Fundació Goel és una part activa de la comunitat, col·laborant amb altres entitats i contribuint a la inclusió social de més de 20 persones.

Formació i Desenvolupament

No només acompanyem, sinó que també formem. Més de 500 persones han participat en els nostres programes de formació i desenvolupament personal.

Sostenibilitat i Responsabilitat Social

La nostra preocupació per la sostenibilitat es reflecteix en les nostres pràctiques diàries, incloent la gestió responsable del medi ambient.