Igualtat

A la Fundació Privada Goel, l'igualtat és un dels pilars fonamentals que guia la nostra missió. Estem fermament compromesos a promoure la igualtat en totes les seves formes, des de la igualtat de gènere fins a la igualtat d'oportunitats i més enllà. Creiem que totes les persones, independentment del seu origen, gènere, edat, capacitats, i totes les altres característiques que ens fan únics, han de tenir les mateixes oportunitats per créixer, aprendre, prosperar i contribuir a la societat.

Igualtat de gènere

La igualtat de gènere és un valor central que defensem a la Fundació Goel. Treballem activament per assegurar-nos que hi hagi igualtat d'oportunitats i representació de totes les persones, independentment del seu gènere. El nostre equip directiu, personal i voluntariat reflecteix la diversitat de gènere de la nostra comunitat, i estem compromesos a proporcionar un entorn inclusiu i respectuós per a tothom.

Igualtat d'oportunitats

Creiem que cada individu ha de tenir accés a les mateixes oportunitats per créixer i prosperar. Això significa garantir que totes les persones, incloent-hi aquelles amb capacitats diverses, tinguin l'accés als nostres programes i serveis. També promovem l'accés a l'educació, la cultura, l'ocupació i altres àmbits que afavoreixen l'igualtat d'oportunitats.

Igualtat d'accés als serveis

És essencial que totes les persones tinguin igualtat d'accés als serveis bàsics i essencials. Treballem per garantir que les persones amb diversitat funcional o aquelles en situació de vulnerabilitat puguin accedir als nostres serveis sense cap tipus de discriminació. Això inclou assegurar-se que les nostres instal·lacions siguin accessibles per a tothom.

Una comunitat inclusiva

La igualtat és el fonament d'una comunitat inclusiva. Treballem en col·laboració amb altres organitzacions i moviments que promouen la igualtat en diverses àrees de la societat. Creiem que la diversitat és una força i que col·laborar amb altres que comparteixen aquesta visió ens permet créixer i impactar positivament la nostra comunitat.

A la Fundació Goel, la igualtat és més que una paraula en un paper, és un compromís profund que informa tots els nostres programes i decisions. Estem decidits a continuar lluitant per un futur en el qual totes les persones siguin tractades amb justícia, respecte i igualtat d'oportunitats. Un futur en el qual la diversitat sigui celebrada i reconeguda com una força que enriqueix la nostra societat.

Uneix-te a nosaltres en aquest viatge cap a la igualtat i l'equitat. Junts, podem fer que aquesta visió es converteixi en realitat.