A qui acompanyem

La Fundació Privada Goel dedica la seva missió a l'acompanyament i millora de la qualitat de vida de persones en situació de vulnerabilitat, amb un enfocament especial a infants, joves, famílies, joves adults i adults, mitjançant iniciatives d'inclusió, suport social i formació, tot mentre es compromet activament amb la sostenibilitat i la participació ciutadana per millorar la vida a Terrassa i Barcelona.

Infància i Joventut

La fundació dedica una atenció especial als infants i joves en situació de vulnerabilitat, oferint-los espais de lleure i activitats inclusives.

Aquests programes no només promouen la integració dins dels grups d'iguals sinó que també brinden als joves oportunitats per crear amistats i desenvolupar relacions significatives.

Famílies

Un altre àmbit important d'acompanyament és el suport a les famílies que es troben en situació de vulnerabilitat.

La fundació ofereix serveis de respir i espais de confiança on les famílies poden deixar els seus éssers estimats per gaudir de temps lliure i, al mateix temps, oferir una atenció adequada a les seves necessitats.

Joves Adults i Adults

La Fundació Goel s'esforça a proporcionar serveis als joves adults i adults en situació de vulnerabilitat que poden haver quedat fora de la xarxa de recursos socials.

Això inclou trobades setmanals i altres activitats que fomenten la seva integració a la comunitat i els ofereixen oportunitats de desenvolupament personal.

Impacte Social i Sostenibilitat

La Fundació Goel no només es preocupa pel benestar de les persones sinó també pel medi ambient i la sostenibilitat.

Això es reflecteix en les seves pràctiques diàries, incloent-hi la gestió de residus, l'estalvi d'aigua i energia a les seves instal·lacions, i altres iniciatives sostenibles.