On actuem

La Fundació Privada Goel té la seva seu als barris de Can Tussel i Ca n'Anglada, a Terrassa. Aquí podeu descobrir més sobre els nostres projectes i la nostra acció a aquests barris i més enllà:

Can Tusell

Can Tusell és un barri ric en diversitat i oportunitats. A la Fundació Privada Goel, estem compromesos a ser part integral d'aquesta comunitat i a oferir serveis i programes que enriquexen les vides dels seus habitants.

Projectes a Can Tusell

• Lleure Inclusiu - Grup MEFI: Proporcionem espais de lleure per a joves i adults amb discapacitat intel·lectual a Terrassa i Barcelona. Aquests espais no només busquen la integració, sinó també oferir serveis de respir a les famílies. Les activitats no estan pensades només per a persones amb discapacitat, sinó com a llocs on tots, amb o sense discapacitat, poden gaudir del lleure junts.
  • Promoció i Pràctica de l'Esport: El nostre objectiu principal és prevenir conductes de risc entre infants, adolescents i joves mitjançant la pràctica de l'esport. Volem facilitar la seva inclusió i integració, aportant espais de lleure i relacions entre iguals. A través de les nostres activitats esportives, treballem la cohesió de grup, fomentant el sentiment de pertinença i promovem valors com la responsabilitat, l'honestedat, el respecte i la solidaritat.
  • Formació de Lideratge: La Fundació Goel és, des de l'any 2015, la seu del Global Leadership Summit (GLS), conferència global sobre lideratge amb seu central a Chicago. GLS és una trobada de formació intensa a través de la qual volem transmetre: Visió, Inspiració i Habilitats Pràctiques per ajudar a tothom a convertir-se en millors líders.

Ca n'Anglada

Ca n'Anglada és una comunitat amb cor i ànima. A la Fundació Privada Goel, ens enorgullim de ser part d'aquesta comunitat i de treballar junts per a un futur millor.

Projectes a Ca n'Anglada

• GRUP MEFI: El Grup Mefi porta gairebé 25 anys oferint un espai de lleure de qualitat a persones adultes amb discapacitat intel·lectual. Sempre diem que és un grup d'amigues i amics, sense diferències, amb vocació inclusiva i oferint un espai de trobada, d'aprenentatge i de respir per a les famílies. Tenim clar que totes i tots tenim capacitats, i Mefi és una oportunitat per compartir-les i demostrar que vivim en una ciutat diversa.
  • ESPAI FAMILIAR: Vivim en una societat en què, teòricament, gaudim d'una situació general de benestar i d'accés a tots els recursos bàsics. Però no és així a totes les llars, i encara tenim famílies en situació de pobresa energètica, que no tenen accés a llum o aigua o que no compten amb estris a casa per rentar la roba. L'Espai Familiar vol ser una petita llar per a aquestes famílies, on es poden dutxar, fer la bugada, compartir una estona de berenar i de conversa i fins i tot tenir un espai de deures per als més menuts.
  • CLASSES DE REFORÇ: L'educació és la millor eina que tenim com a societat per formar alumnes com a ciutadanes i ciutadans i per poder garantir una major igualtat d'oportunitats en un entorn que encara deixa persones enrere. L'espai de reforç ens permet oferir un lloc per a deures i d'estudi per a joves de secundària del barri amb ganes de tirar endavant els seus estudis i optar a un futur esperançador.
  • TALLER DE COSTURA: El taller de costura és, primer de tot, un punt de trobada per a dones de Ca n'Anglada. L'objectiu és millorar les habilitats en la costura i, fins i tot, com a possible activitat professional. Però el més important és que és un espai per a conversar, per conèixer-nos, per intercanviar vivències i experiències i per empoderar a les dones amb ganes de viure en una ciutat més igualitària.

Ampliant la nostra acció

A la Fundació Privada Goel, estem compromesos a ampliar la nostra acció i aportar un impacte positiu a la comunitat. Tot i que la nostra seu es troba a aquests dos barris, també busquem oportunitats per a la col·laboració i l'expansió a altres àrees de la ciutat de Terrassa.

Si desitges més informació o vols col·laborar amb nosaltres, no dubtis a posar-te en contacte. La nostra missió és treballar junts per un futur millor i més igualitari per a tots.