Treballa amb nosaltres

Vine i fes part de la nostra família compromesa amb l'acció social i comunitària. A la Fundació Privada Goel de Terrassa, estem dedicats a millorar la qualitat de vida i el benestar social de la comunitat, impulsant el desenvolupament integral de les persones a través de l'atenció social, educativa i de lleure, la inserció laboral, la promoció i pràctica de l'esport, i la promoció cultural.

Unint esforços per un futur millor

Enviar missatge

Amb la nostra visió inclusiva i progressista, aspirem a ser un referent en l'acció social i comunitària, creant una societat més equitativa i solidària. Treballem perquè totes les persones tinguin accés a l'educació, la formació, l'ocupació, l'esport i la cultura, fomentant un entorn favorable per a un creixement sostenible i una convivència harmoniosa.

Els nostres valors són la base del nostre treball. Amb solidaritat, igualtat, respecte, responsabilitat social, sostenibilitat, empoderament i transparència com a pilars fonamentals, aspirem a construir una societat més justa, inclusiva i sostenible.

Si comparteixes aquesta passió per millorar la societat i vols formar part d'un equip dinàmic i inspirador, vine a descobrir les oportunitats professionals que oferim. Junts, farem del món un lloc millor. Connecta't amb nosaltres a través de les nostres xarxes socials per estar sempre informat de les nostres ofertes de feina. Suma't al nostre somni compartit de construir un futur més brillant per a tothom.

Els nostres valors

Els nostres valors guien la nostra missió de millorar la vida de la comunitat. Amb solidaritat, igualtat, respecte, sostenibilitat, empoderament i transparència, construïm una societat més justa, inclusiva i sostenible.

Prioritzem els més vulnerables, defensant la igualtat d'oportunitats, valorant la dignitat de cada individu i assumint responsabilitat social. Promovem pràctiques sostenibles i l'empoderament per una vida plena i autònoma. Practiquem la transparència per informar sobre els resultats obtinguts. Amb aquests valors, avancem cap a un futur millor per a tothom.