I Jornada d'Acció Social

On/adreça
Carrer Sant Honorat, 11, Terrassa
Esdeveniment gratuït

Marca la diferència participant a la Primera Jornada d'Acció Social de la Fundació GOEL!

• Data: 20 d'abril
  • Hora: 10:00 a 12:30h
  • Ubicació: Carrer Sant Honorat, 11, Terrassa

A la Fundació GOEL, creiem fermament en el poder de la comunitat i l'educació per generar canvis socials significatius. És per això que t'invitem a unir-te a nosaltres en un esdeveniment inspirador i formatiu on discutirem els temes més actuals en l'àmbit de l'acció social.

Activitats del dia inclouen:

• Tallers de formació: Equipa les teves habilitats amb les nostres sessions interactives, dissenyades per potenciar el teu impacte en la comunitat.
  • Sessions de reflexió: Participa en diàlegs estimulants que et faran pensar i compartir les teves experiències i visions per a un demà millor.
  • Visió compartidaAjuda'ns a donar forma al futur de l'acció social amb les teves idees i escolta als experts compartir la seva visió per a una societat més justa i equitativa.

No perdis l'oportunitat de ser part de la solució!

L'entrada és gratuïta, però l'espai és limitat. Si us plau, confirma la teva assistència registrant-te a social@fundaciogoel.es.

Per a més informació, contacta'ns a social@fundaciogoel.es.

T'esperem per construir junts un món més inclusiu i solidari!