Dia i hora
On/adreça
Pista Goel
Esdeveniment gratuït

Vine i participa en el nostre emocionant torneig de futbol!

Uneix-te a nosaltres en aquesta jornada plena de passió pel futsal! El Club Esportiu Goel et convida a assistir en el nostre torneig de futbol, una oportunitat única per a gaudir de l'esport.

La competició tindrà lloc el dia 22 d'abril de 2023 a les 10:00 a la pista Goel. Amb un ambient vibrant i equips apassionats, aquest torneig promet ser una experiència inoblidable per als amants del futsal.

El millor de tot és que l'entrada a aquest esdeveniment és gratuïta. T'esperem amb els teus amics i familiars per gaudir d'un dia ple d'emocions futbolístiques i camaraderia.

No et quedis sense l'oportunitat de ser part d'aquesta celebració esportiva. Marca la data al teu calendari i vine a veure el nostre torneig de futbol. Et garantim una experiència competitiva i divertida.

No ho dubtis més i apunta't avui mateix. Fes-nos saber que estaràs present i prepara't per viure el futbol com mai abans!

Per a més informació, posa't en contacte amb nosaltres al Club Esportiu Goel.

T'esperem amb les botes de futbol lligades i molta il·lusió. Ens veiem a la pista!