Treball en Xarxa

A la Fundació Privada Goel, creiem fermament en el poder del treball en xarxa. Mitjançant col·laboracions i aliances, podem aconseguir un impacte positiu més gran i arribar més lluny en la consecució de la nostra missió. Això no només implica treballar amb altres organitzacions i entitats, sinó també fomentar la participació activa de tots els membres de la Fundació Goel en aquesta tasca, exercint el voluntariat com a responsables de diferents àrees.

Promoció del treball en xarxa

Una part integral de la nostra missió és promoure el treball en xarxa a diversos nivells: nacional, europeu i mundial. Mitjançant la col·laboració amb altres organitzacions, governs locals i nacionals, i altres actors rellevants, busquem crear sinergies que ens permetin abordar els reptes socials i comunitaris de manera més efectiva.

Aliats i col·laboradors

Hem tingut el privilegi de comptar amb el suport d'una sèrie d'aliats i col·laboradors que han sigut fonamentals en el nostre treball. Alguns d'aquests inclouen:

• Ajuntament de Terrassa: La col·laboració amb les autoritats locals és essencial per al nostre treball comunitari.
  • Direcció General d’Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya: Treballem estretament amb aquesta direcció per a diverses iniciatives i programes.
  • Diputació de Barcelona: La Diputació ha estat un soci clau en la realització de projectes socials i educatius.
  • CECOT: La col·laboració amb organitzacions empresarials com CECOT ens ha permès impulsar programes de formació i ocupació.
  • La Caixa: A través del suport de La Caixa, hem pogut desenvolupar programes d'impacte social significatiu.
  • Església Unida de Terrassa: La Fundació és el braç social de l'Església Unida de Terrassa. La col·laboració amb entitats religioses ha estat fonamental per a diverses iniciatives comunitàries.
  • Consell Evangèlic: Treballem estretament amb el Consell Evangèlic per a diverses activitats i programes.
  • Editorial Tyndale i Editorial Clie: L'aliança amb aquestes editorials ha donat lloc a projectes educatius, culturals i socials significatius.
  • Epson: La col·laboració amb empreses com Epson ens ha permès millorar la infraestructura tecnològica dels nostres programes.
  • Hospital Evangèlic: Treballem en col·laboració amb aquest hospital per a programes de salut i benestar.
  • Agape: La col·laboració amb Agape ens ha donat suport en activitats i programes de benestar comunitari.
  • Ajuntament de Sant Cugat i Ajuntament de Matadepera: Hem treballat amb ajuntaments veïns per a projectes que beneficiïn les seves comunitats.
  • Consorci Zona Franca: La cooperació amb aquest consorci ha permès l'expansió de les nostres iniciatives.
  • Ajuntament de Mura: La col·laboració amb ajuntaments com Mura ens ha ajudat a portar els nostres programes a àrees més àmplies.

Voluntariat i treball en xarxa

La captació de voluntariat és un element vital en el nostre treball en xarxa. Molts dels nostres voluntaris provenen de les mateixes entitats amb les quals col·laborem, ja que treballem per impulsar la participació activa de totes les persones en altres projectes socials i a aportar les seves capacitats per ajudar els altres. També fem difusió del programa de voluntariat a través dels mitjans de comunicació locals per aconseguir un impacte més gran i unir persones amb les mateixes passions i valors.

A la Fundació Goel, estem compromesos a continuar fomentant el treball en xarxa com una via poderosa per a la transformació social. Creiem que quan treballem junts, podem aconseguir un món més just, equitatiu i inclusiu per a tothom.