Voluntariat

Uneix-te a la nostra família compromesa amb l'acció social i comunitària, on el voluntariat és una part fonamental. A la Fundació Privada Goel de Terrassa, estem dedicats a millorar la qualitat de vida i el benestar social de la comunitat. Impulsem el desenvolupament integral de les persones a través de l'atenció social, educativa i de lleure, la inserció laboral, la promoció i pràctica de l'esport, i la promoció cultural.

Uneix-te als nostres esforços pel futur

Enviar missatge

Amb una visió inclusiva i progressista, aspirem a ser un referent en l'acció social i comunitària, contribuint a una societat més equitativa i solidària. Treballem per garantir que totes les persones tinguis accés a l'educació, la formació, l'ocupació, l'esport i la cultura, creant un entorn propici per al teu creixement sostenible i la convivència harmoniosa.

Els nostres valors són la base de la nostra missió. Amb solidaritat, igualtat, respecte, responsabilitat social, sostenibilitat, empoderament i transparència com a pilars fonamentals, busquem construir una societat més justa, inclusiva i sostenible.

Si comparteixes aquesta passió per millorar la societat, t'oferim la possibilitat de ser voluntari amb nosaltres. Junts, construirem un món millor. Pots estar informat sobre les oportunitats de voluntariat a la pàgina de projectes del nostre lloc web. Suma't al nostre somni compartit de forjar un futur més brillant per a tothom.