Fons i donacions

Uneix-te al nostre compromís amb el canvi positiu. A la Fundació Privada Goel de Terrassa, usem el suport que rebem per millorar la qualitat de vida i el benestar social de la comunitat. Impulsem projectes d'atenció social, educativa i de lleure, la inserció laboral, la promoció i pràctica de l'esport, i la promoció cultural. Amb la teva ajuda, continuarem fent un món millor.

Transformant suport en acció

Fes un donatiu

A la Fundació Privada Goel, el suport que rebem és la força impulsora que ens permet realitzar la nostra missió d'impactar positivament la societat. L'any passat, hem estat agraciats amb contribucions significatives que volem compartir amb total transparència:

• Subvencions Públiques: 41.874€
  • Subvencions Privades: 65.714€

Aquestes donacions han estat essencials per al nostre projecte d'atenció a les persones amb discapacitat, assegurant no només el funcionament regular sinó també la contractació de personal altament qualificat per proporcionar un suport de primera qualitat.

Estem compromesos a gestionar els nostres recursos de manera eficaç, garantint l'equilibri pressupostari i la rendibilitat de cada contribució. A més, busquem activament fons i donacions de persones i entitats per a beques i ajuts destinats a aquelles famílies que puguin necessitar-ho, continuant així amb la nostra tasca de fer del món un lloc més just i inclusiu.

Les nostres dades econòmiques són accessibles a la pàgina de transparència per a la vostra consulta. Si desitgeu explorar aquesta informació, podeu fer-ho a través del següent enllaç.

Amb el vostre suport, continuarem fomentant projectes i activitats que enriqueixen la nostra comunitat i beneficiant aquells que més ho necessiten. La vostra generositat és un pas essencial en la nostra missió de canviar vides i millorar la societat. Us donem les gràcies per ser part d'aquesta transformació.