Empatía

On/adreça
Auditori UNIDA
Esdeveniment gratuït

Descobreix el Concert benèfic “Empatia” presentat pel Grup Vocal Zetzània, que tindrà lloc el dissabte 8 de juliol a les 20:00 a l’Auditori de la Fundació Privada Goel. Aquest concert té com a finalitat recaptar fons per al nostre projecte, La Llançadora.

Vine a gaudir d’una nit especial plena de música coral i solidaritat. Els fons recaptats en aquest concert ajudaran a donar suport a La Llançadora, un projecte transformador que té un impacte positiu en la nostra comunitat.

Per obtenir més informació sobre La Llançadora i l’impacte que genera, visiteu la página: fundaciogoel.es/la-llancadora.

No deixeu escapar aquesta oportunitat de fer la diferència. Uneix-te a nosaltres en aquesta nit única i contribueix al suport de La Llançadora.

Entrades: Taquilla Inversa.